Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Skarpetki do sandałów u faceta
PostNapisane: 15 cze 2010, o 13:06 

Dołączył(a): 15 cze 2010, o 12:50
Posty: 1

Offline
Dziewczyny co myślicie o facetach, którzy zakładają skarpetki do sandałów? :)


 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lato
PostNapisane: 24 cze 2010, o 19:22 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 maja 2010, o 11:13
Posty: 32

Offline
Moim zdanie jest to totalna porażka :shock: Dla mnie w ogóle faceci noszący sandały a na dodatek jeszcze skarpetki wyglądają troszkę dziwnie...

A ty, co sądzisz o tym?

_________________
Poświęcaj tyle czasu na ulepszanie siebie, byś nie miał go na
krytykę innych.


 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lato
PostNapisane: 27 cze 2010, o 15:42 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 maja 2010, o 19:48
Posty: 24
Lokalizacja: Białystok

Offline
Jeśli chodzi o tą kwestię to mam dosyć negatywne podejście do noszenia skarpet do sandałów. Jednakże staram się nie oceniać ludzi i podchodzić to tego typu rzeczy w sposób obojętny.

Każdy ma swój gust... który należy szanować.

Pozdrawiam wszystkich, a w szczególności Sarę ;)


 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lato
PostNapisane: 8 lip 2010, o 00:43 

Dołączył(a): 8 lip 2010, o 00:38
Posty: 2

Offline
Ja w przeciwieństwie do mojego partnera jestem na nie… ;-) tak samo jak np. do krótkich spodenek czy rybaczek długie skarpetki, dlatego też ostatnio zaopatrzyłam swojego mężczyznę w stopki. :)


 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lato
PostNapisane: 8 lip 2010, o 14:02 

Dołączył(a): 18 cze 2010, o 19:21
Posty: 2

Offline
Skarpetki do sandałów nie pasują. :)


 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lato
PostNapisane: 9 lip 2010, o 14:03 

Dołączył(a): 9 lip 2010, o 13:53
Posty: 1

Offline
Skarpetki do sandałków to koszmar... A w ogóle uważam, że kobiety ubierają się lepiej niż faceci. :D


 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lato
PostNapisane: 9 lip 2010, o 22:12 

Dołączył(a): 8 lip 2010, o 00:38
Posty: 2

Offline
a to jest logiczne ;-)


 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lato
PostNapisane: 25 lip 2010, o 18:56 

Dołączył(a): 25 lip 2010, o 18:54
Posty: 1

Offline
No nie jest to zbyt fajne. ^^;/
Jak ktoś decyduje się już na sandały to mógłby sobie darować skarpetki. ^^;D


 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lato
PostNapisane: 23 sie 2010, o 17:02 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lip 2010, o 17:48
Posty: 26
Lokalizacja: Wrocław

Offline
Ja jako facet powstrzymałbym się od tego typu szaleństw, jeśli chodzi o noszenie skarpet do sandałów.

Prośba była o wypowiedzi kobiet, ale nie mogłem się powstrzymać...

Pozd... lol


 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lato
PostNapisane: 25 sie 2010, o 20:21 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 sie 2010, o 20:24
Posty: 20
Lokalizacja: Rawicz

Offline
Aaa... Ja również, mimo że o gustach się nie mówi podzielam zdanie większości. Dziwnie to wygląda. Odrażająco?? :D

Plus jest taki, że może dzięki temu wątkowi zmienimy podejście niektórych Panów… :D :D :D :D

_________________
Najlepszym przyjacielem jest ten, kto nie pytając o powód twego smutku, potrafi sprawić, że znów wraca radość.


 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Skarpetki do sandałów u faceta.
PostNapisane: 1 cze 2011, o 11:08 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 cze 2011, o 07:21
Posty: 14

Offline
Dla mnie osobiście słabo to wygląda. Odradzam każdemu facetowi. ;)

_________________
Prawdziwa mądrość nie jest pewna niczego na tym pełnym sprzeczności świecie. - Joseph Conrad


 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Skarpetki do sandałów u faceta.
PostNapisane: 23 sty 2014, o 20:40 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 cze 2011, o 15:11
Posty: 9

Offline
To porażka... Totalna.:)

Wybaczcie Panowie.


 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Skarpetki do sandałów u faceta
PostNapisane: 10 lis 2014, o 21:10 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 maja 2011, o 12:21
Posty: 2

Offline
Urocze, faceci z tymi skarpetkami wyglądają tak egzotycznie, że aż uśmiech sam pojawia się na twarzy. ;)


 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: weddingsolar i 1 gość


cron